29/9-2010

2010-09-29, 22:52:45 / Kategori: Allmänt
ååååh vilken dag, i skolan skötte vi våran lektonen själva det var skit kul. sen kom virris då fick jag godis haha. vi snackade massa , på lektionen var hon lite jobbig men det gick bra. hon åkte med oss till hjällbo sen var vi där med ubii , satte oss där vi var igååår det var skit kul i solen. snackade oh åt lite, jag satte på musik. när hon gick gick vi till matte , han kom inte vi var på hans gård och dansade lite. det var kul , han kom inte då gick vi till affären men ne så vi åkte hem till mig. jag hämtade lite chips då gick vi runt , båda fick ont i bena. då vi gick tillbaka köpte vi pizza :) lull tyckte att det var äckligt där vi var när det är mörkt det fattar jag. hängde med henne till bussen fick puss på kind :$ , nu har man duschat , snackar med alle nuuuu =D träffade henne i stan fick puss då med..<3
















Alle gumman ;fan vad bra samtal vi har nu, detta gillar jag gumman. det är du som lär mig det mesta, jag ska stå på mig. tack för alla ord, jag vet också att vi har tappat ner oss igen vadfan vi skulle ju inte :O tack för att du bryr dig så , din mamma säger allt till mig men jag vet redan det hehe. jag kommer göra emot det eller jag kommer försöka tro mig.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?