nu såå..

2010-09-09, 21:54:23 / Kategori: Allmänt
skolan var bra, jag sov som fan innan så gick jag och lull en promenad.:) i bamba kom mackan fick en kram ute, iannan vi sluta skulle vi kolla våran dans sååååååå bääääst.:o jag längtar läääängtar somfaaaaaan =D efter åkte jag,lull,alle,malle,ubbii,ellie & agnes till stan men vagnen fick stopp så alla vi gick dit. :) jag,lull och malle gick först dom kom sist waa. jag satte mig och vänta,när ellie kom sprang alle fram och krama mig efter gick vi till blåvittshopen snacka om att jag teesta massa MASSA! min efterlängtande trööja..:( senare gick vi för att möta emme vid mc sen gick hon . <3 vi satt däääär aaas länge med skratt&gaaap =D shiiit alla skratta , där var vi typ en halvtimme :) jag orkade inte mer vi gick bara till en affär sen åkte dom för jag gjorde. :O höhö, när jag kom hem städade jag LITE! och så gick jag ut på promenad 2timmar waaaa mina ben nuu är jag skiiit trött. :O gått&gått&gått,(: IDOL ÄGDE HÄÄÄÄR I GÖÖÖÖTALABOOO!!!! 




FETT!!!

















imorgon, emme lite sen mackan & på kvällen malle och lull.:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?