20/4-11

2011-04-20, 01:38:13 / Kategori: Allmänt
ja hejsan? har inte orkat skriva det är ju LOOV det märks..


IGÅR ; mötte upp lull i stan vi skulle kolla lite men hon hade inga pengar då bokade jag för TUNGAn, sen åkte vi till mackan och väntade i solen (aa) :) där snackade hon massa om sin familj och sommaren när han kom stack vi till han och lull till sina föräldrar . Jag och mackan bara hade det MYSIgt efter så länge efter ... hmm ... 2veckor? busade och myste , han hängde med mig till vagnen på kvällen och lull kom då fick jag mat sen fick vi stressa till blåvitt men fick inte komma in fick ääta fort och dricka sen när vi väl kom in var hennes Biljettt fel ... jag trodde jag doog .. men en vakt släppte in henne till mig ;D vi kom till klacken jaao ;D så kom några jag kände som vi stog med på första pausen ville min kompis ha öl klart vi fick betala och det blev massa till hennes vänner jag tog när hon inte såg hahah ;D samma innan matchen sluta och FITTA det blev 2-1 till HELSINGBORG HAAATA HAATA HELSINGBORG!!! Vi stack till femman för att åka till mig men nehe då såg jag becka fett full:o jag skrek på henne skaka på henne typ knäckte hennes käcke för att hon skulle svara men näää ... :o hon ramla , hon skrek , hon söp hon rökte .. jag frågade alla vem som gav henne ingen FITTA svarade ... :@:@ jag ville inte åka men vi tog 22:00 bussen .. jag ville inte lämna..:(













IDAG : jag vaknade av en jääävla jääävla BORR!!!! så gick upp men la mig igen då blödde jag näsblod =/ la mig en stund och lull ringde för att åk in före mig så hade hon bara 1000:O vi fick damp gick till banken fick inget jääävla svar gick och åt sen kom ubah för att vara med men vi hann köpa min mobil hämta henne och sitta i solen (a) när vi kollade kläder kom Johanna&jonna :=) vi fick sticka till barbarella för att ta hål snacka om att dom skrattade åt mig jag var så nervös började vifta medd mitt kort var så varm och så skrek jag där inne det rann tårar men lull höll min hand :) så det gick bra och han var så snäll berättade allt frågade om jag var yr och så sen gick vi till banken för lull och köpte mat igen men jag kunde inte äta jag blev rädd där .. :( HAR SÅ OOOONT!!! påvägen kom becka då var hon inte full men andra gången!!!!!! ÅÅÅÅÅh jag skrek på henne igen , hon stack då gick vi till hamnen jag fick i mig lite och lite dricka , men ont ... så kom hon och hennes vänner , frågade vad jag hette :) dom satt en bit ifrån vi satt i solen :) när hon kom tillbaka var hon FULL!!! :S så jag tog hennes cider sen var det inte mycket kvar , innan ubii skulle hem gick vi in då var hon där och skrek alltså detta är inte okeej ... jag kan inte prata bra nu men försökte .. hon bara TJATA!!!! hennes kompis sa till henne med , hon gick på alla killar och pussa ... =/ dom fick ta hand om henne vi gick med ubii till vagnen sen fick jag glass men gick bara ont så vi stack till min buss , när vi kom hit gick vi till affären lull ville ha chips hahah ^^ så gick vi en promenad snackade om massa vi var trötta i slutet gick upp 12:00 och kom hit 21:30 :) men inte klaga näää fick väder :) jag väntade på hennes buss , när jag sa till pappa om min PIERCING inte glad!!!! nu snackar han inte med mig :S









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?