OMEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-14, 21:42:10 / Kategori: Allmänt
VAD ÄR DET MED ER HAA???? jag fattar inte vad det är med folk`??? och dig då din jäääävla TJOOOCKIS!!!!! jag gör FUCKING VAD JAG VILL!!! INGEN INGEN bestämmer över mig , vem tror du att du är?? min mamma eller?? TSSSSSSSSSSS!!! Nuu är jag jäääävligt laack på dig jag skojar inte du ska fan akta dig nu du ska akta din MUUUN!!!! så jääävla cp som säger att jag "HÄÄÄÄÄÄÄÄÄRMAR" dig med allt ... aa vad fan härmar jag dig med ha??? JAG SKA TA HÅL I TUNGAN SOOOOOOOOOO WHAAT!!! något du inte VÅÅÅGAR.... så jag häääärmar inte nääää!!!! vvem var det som tog hål i navlen först haa?? JOO JAG SEN VILLE DU SÅÅÅÅ KÄÄÄFTEN INNAN JAG BARA SLÅÅÅR TILL DIIG!!!!!!! du som ens inte vågade ta hahahha , alltså jag får sån jääävla damp ppå diiig jag visste inte detta om dig snälla käääften .......... LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT MIG VARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:@:@@



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?