3/8-11

2011-08-03, 04:11:54 / Kategori: Allmänt
snart ska man sova , idag vaknade man typ 1 av en JÄÄÄÄVVLA grässklippare snacka om att jag blev AARGG!!!! jag skrek och skit , den var sååå jääävla jobbig så det inte var sant...:@ så jag åkte till stan mötte lullie där åt mat , köpte lite nytt och godis efter satte vi oss i hamnen i solen. :) shiit vad varmt det var , det var så skööönt tunt 27grader :o jag blev röd och skit vaaarm , efter 1timme åkte vii till hjällbo då kom matte och jonas. man kände att det kändes fel bara vi ville inte till slut gick vi fram jag gav dom 1öl vi satt i solen , matte var bara så konstig tog på mig igen och Jonas var lika jobbig. .. helvete att matte tog på mig jag blev så arg.. han fick bara en kram dom tog typ allt vårat godis det skrek vi med på .. idioter, matte var knäpp snackade om rumpah senare ville han köpa öl jag tog av honom med då (a) jonas snackade om sitt liv och matte bara satt där med ölen , rökte med. dom stack hem efter så satt vi i solen ett tag innan vi åkte hem , köpte glass med JAAAM!! ^^












KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?