18/12-11

2011-12-18, 03:59:31 / Kategori: Allmänt
Nu är det 3år och 1dag haha .. men aa vi hade 3årsdag och vi hade inga pengar så åt lite mat + så hade han lite pengar till godis såklart.. ^^ medans vi åt snackade vi om massa jag berättade om mina dagar i skolan och att jag kommer sakna alla mina vänner nu när studenten kommer.. då sa han att han saknar sina i sin gamla klass med men han hälsade på en gång :P vi satt och åt typ 1timme och när vi skulle till vagnen frös vi loss jag tog tag i han hårdare så sa han ; hihi så sööt du håller mig hårt som att jag inte får gå , du släpper inte.. <3 efter vi köpte godiset åkte vi hem till honom så fick jag kram av sväärmor :) vi kollade tv och myste , drack lite jäger och busa en massa ^^ när jag skullle hem hängde han med mig så vi snackade om lägenhet och såå ..



 käärlek..<333





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?