19/12-11

2011-12-19, 23:50:49 / Kategori: Allmänt
Tjohej , idag i skolan var man trött.. när jag kom till stan träffade jag på killarna från innebandyn hahha ganska kul sådär :D sen åkte jag och ubii till skolan snacka om segt jag va sur och allt vet inte varför eller jo jag vill fan ha mina studentsaker ... jag ska fan beställa dom .. På rasten fick jag julklapp av malle en gullig pyjamas men såklart glömdej ag den i skolan jag fick panik den måste vara KVAR!!!! efter bamba kollade vi på någon "julteater" så pinsamma va dom ... usch vi satt med dom roliga också (A) när den va slut kom teddy till skolan med jag fattade iingenting hahah :o så vi åkte samma buss med han till stan senare kom malle vi JULHANDLA massa ^^ jag har slösat för mycket runt 3500 till vänner :O haha menmen .. nästa månad blir det inte lika mycket kan jag säga. och imorgon blir det LOOOOOOOV!!!!







 aaw , vi är alltid med på bild nu ^^



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?