21/12-11

2011-12-21, 04:36:55 / Kategori: Allmänt

snart ska jag sova^^^ igår hade vi julavslutning det började med att vi kom till skioaln jag fick julklapp av ubii och alle som jag hoppa runt för och alle fick hjälpa mig med mitt linne :) så när hon drog upp det hängde hela bhn med hahah . lärarna tjatade så mycket på oss att jag blev galen, helatiden om film film film så vi kollade på en julsaga den va rolig men jag blev trött. Tog massa julmust hehe ^^ och hade chips med mig. när den var slut åkte vi till stan för att käka på en kina sak det var sådär jag gillade mest den starka curryn ^^ vi åt och skratta massa men det kändes jag ve´t inte , ingen snö och allt.. efter åkte alla hem och sov , runt 8 mötte jag malle och åkte till matte i hjällbo en stund haha det var längesen hade massa att säga :) malle busa med han ;) tog bilder och käka godis ^^ vi var fan hemma 23:55 :O hahah !!!











sen ska vi kolla gymkort till mig ...:D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?