6/12-11

2011-12-06, 23:55:13 / Kategori: Allmänt
Idag var dett skola igen ... puuh.. jag kom lite sent för jävla buss och snöskit. men vi alla skratta idag som vanligt , virre och malle kom till oss och när vi jobbade snackade alla med alla :) jag fick måla som jag ville sen hann jag knappt , skulle på möte skit (A) som jag var så nervös för det gick ändå bra tyckte pappa . Jag berättade vad dom hade sagt som efter skolan ska jag gå på massa som ska leda till ett jobb sen men jag ska typ ha praktik sak 1år så jag kommer ut lättare eller något. Vi ska ju på massa såna möten nu. hoppas det går bra på dom flesta (A) efter det åkte jag hem och somnade , sen köpte jag pizza till oss fick Martini med hehe ^^


 vi i skolan:)


Imorgon ska jag träffa älskling..:)

Torsdag ; gymma med malle (A)
Fredag..
Lördag ; sooova hos malle igen...:D:D
Söndag ; fika med älsk , pappa , och hans mamma .. ^^



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?