1/2-11 :o

2011-02-01, 22:38:02 / Kategori: Allmänt
Varit hemma idag med jag orkade inte min mage håller på igen samt huvudet det är ganska kul att man alltid ska vakna med 12sms sen ännu mer nästa gång man vaknar :o jag är såklart hemma för jag inte mår så bra är rädd att det handlar om min mage igen att jag inte kan vara någonstans utan att må illa eller få tankar om " nej jag vill hem fy vill inte vara här" när jag knappt har det bättre här hemma jag vill bara sova nu när jag har så det vill nog flesta sen har jag haft det jobbigt med min näsa också blödde lite igår med =/ vill att detta ska sluta jag har redan varit hos en läkare i sommras som sa att det är stress, för lite mat och blabla jag vet det vill inte ha detta ... får höra av alla att jag borde kolla upp mig snart måste jag om det inte ger sig pojkvännen säger det pappa säger det alla kompisar plus lärarna ni måste förstå att jag kanske inte ALLTID klarar av det SJÄLv !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?