13/2-11

2011-02-13, 01:17:50 / Kategori: Allmänt
Har varit med becka , gjort det som vi alltig gör mm men allt känns så musko nu allt blir bara ... jag vet inte vad man vet inte vad man ska tro om folk man vet inte hur saker och ting kommer bli jag vet ens inte vem/vilka jag kan säga ut saker till?? Varje gång jag träffar dig eller andra är jag så jääävla osäker om jag ska hålla inne saker , det finns såna jävla folk som tror att jag hittar på jääävlar vad FÖRBANNAD jag blir på såna måste jag visa bevis för mina VÄNNER??? då är man riktigt dum i huvudet jag är fan inte den personen som hittar på grejer aldrig i hela mitt liv fan heller då kan jag inte säga " vad jag hatar folk som ljuger" om jag själv gör det ... TÄNK PÅ DET , och juste jag gick en skön promenad ute för att få lite luft men det hjälpte inte hade svullna ögon igår och massa tårar i ...








kollar skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit bra film!








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?