19/2-11

2011-02-19, 01:33:14 / Kategori: Allmänt
23/12-10 ETT MINNE!!!


Det var då sista gången jag träffade dig , jag tänker än på allt idag jag vet inte vad jag ska göra med allt allt finns i mitt huvud jag kommer inte glömma alla våra dagar på sommaren och allt hur kan man glömma det? Jag tror än idag att du har kvar en del som mig vi hade kul även om vi bråkade jag älskade att få vara med dig det var det bästa som fanns du lyssnade alltid på vad jag hade att säga och kramade mig då jag mådde dåligt jag blev alltid glad, vi brukade jaga varandra vi gick promenader eller kastade äpple på varandra hahah :) eller när du hällde vatten på mig jag skulle alltid busa med dig jag älskade att reta upp dig när du blev arg och sa " jääävla kärring!" ;D vissa gånger skrattade jag och vissa gånger blev jag sur det skillde sig om vi hade bråkat eller inte den jävla Jonas skulle alltid förstöra för oss jag fick knappt vara med dig själv jag blev så jääävla arg alla gånger det var alltid precis då vi skulle snacka om våra dagar och låg och titta på varann :¨) fyyy vad arg jag blev det var då vi bråkade , jag gillade också när vi satt i gräset och snackade då skulle du alltid hoppa på mig då satte jag mig på dig och tog gräs på dig hahah ^^ så kan man inte glömma då jag och lull skulle sova hos malle vi kom till er ni jobbade så fick vi gå runt lite så fort du kom fram och sa Hej blev jag alltid lika glad så jag kramade dig sen ville jag inte släppa (: det ville jag verkligen inte jag ville hålla fast dig sen när du gick och jobbade dig ville jag till dig lika fort , malle ville bara hem men inte vi hahahha ^^ jag och lull kom alla dagar efter skolan vi snackar om det än verkligen varje dag la våra saker på berget och väntade på er det tog tid då köpte vi dricka sen sola (: jag hade alltid på den turkista låten den hade jag också på när jag dansade med dig på skoj hahah , när ni kom satte vi oss alltid i gräset vi snackade om skolan och ni om jobbet hihi vi var som en liten familj allvar vi gav varann dricka och bara kärlek alla 4 (: det är inget man kan kasta bort , då vi köpte pizza med malle och vi kom även om det spöö regna bara för att vara med er et var extra mysigt när vi satt i garaget då det spöööregna släckte allt och bara höll om varandra, ni snackade som fan vi bara ´lyssna på er och tog filt kolla det finns massa massa mer ... :'( Pierrer skrattade för han råkade ta på mitt ben då blev du arg och pussa sen massa annat hahah lull blev med arg för han ragga på mig , det var så MYS att höra regnet så med er åååååh .. det dumma var bara att Jonas kom från ingenstans då stack vi hem hahaha Matte skrev " jag ville inte att du skulle åka <3 " sen kom vi alla dagar fick vänta lika länge varje dag vi blev så sura men sen när ni väl kom då hade vi kul igen mest när jag och lull tog plommen HAHAH gott ju :$ så sa jag " vill du ha puss " hhahah med den i munnen vi fick så ont när ni kastade på oss HAHAH plus när vi skulle kissa kom ni vi hörde er fan ;D alla gånger ni va fulla , galna , ledsna , glada och allt fanns vi för er , ska man verkligen kasta iväg allt detta som luften? :'( vi dela allt jag och Matte iallafall jag var hos dig vissa gånger du grät samma med pierre jag kramade om dig då ...





 VÅRAN SENASTE!!!! :'(



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?