20/2-11

2011-02-20, 22:46:30 / Kategori: Allmänt
igår var jag för trött för att åka till stan så jag väntade tills pappa kom hem för att ta hans kort (A) jag var skit hungrig direkt när lull såg mig stack vi till mc och åt fan vad GOTT med mat vaaa .... men innan det var det en skit bra film den var verklign bra handlade om ungdomar och sex typ jag såg hela grym ju . efter vi hade ätit gick vi runt lite vi var rädda att en skulle hitta oss så såg jag en go parfym sen skit vi på ställen som hon inte skulle hitta oss såklart gjorde hon det när vi satt och drack cider , skit då .... hon var jobbig och konstig hade något på huvuvdet :S snackade om saker med oss vi ba ok .. hiih efter gick vi till h & m då träffade jag min SAJJA min tjockis fan shiiiiiiiiiit vilken mage :D efter blev det hemköp och chips med dricka , så kom en till som jag kände med en kram :) innan vi åkte hem kom 3andra också , alltid kul sånt ^^









Bigbrother nyss , hahah såna knäppa och konstiga saker som ska vara med men jag ska kolla varje dag som jag alltid gjorde 2004 den är bara för BRA!!! ;d




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?