2/2-11

2011-02-02, 22:47:02 / Kategori: Allmänt
Skoolan idag jag trodde aldrig att jag skulle orka så jag gjorde detta för killen för att få träffa honom en stund med och ta det lungt , alla sa hej jag fick massa kramar av ubii hon sa att hon inte klarar sig utan mig och hade kul hehe vi var med varann helatiden i bamba hade alla kul igen vi snackade och bara åt camilla va så sööt ^^ på rasten var vi där uppe jag vill alltid dit för killen men nu var han inte där igen .... =/ han sa att han va lite sjuk på näst sista lektionen var jag med ubii , alle , nicco , camilla , pernilla och lull :) vi snackade som fan alla pratade i mun så till slut skrek jag då blev dom tysta sen skratta hhaha ^^ då vi slutade var jag med ubii och lull lite usch i detta vädret dom hängde med mig till killens buss när jag kom dit låg han i sängen fyyy dig .... jag va mig där också va blöt och vi kollade på tv tills jag skulle hem , snackade om bio&danmark.












ser film nu , har lagt fram kläder och väskan tills imorgon om jag pallar ..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?