26/2-11

2011-02-26, 21:34:48 / Kategori: Allmänt
idag låg vi och myste som fan åååh denna dagen måste ha varit den MYSIGASTE skojar inte , så mycket pussar och kramar när jag kom hihi .. :$<3 det var det bästa kan jag säga jag vet inte hur längesen det var vi kunde ligga och pussas så :o ÄLSKARDET!!

Min älskling jag ska föda dina barn så är det det är dig jag trivs med så fort jag inte är med dig är det du som är alltid i mitt huvud ... ibland kommer tanken upp om detta skulle SLUTA nu så skulle jag inte hitta tillbaka till mig eller hitta en utväg för att fortsätta leva aldrig utan dig min älskling du är ju min anledning det är du och jag , för evigt föralltid livet ut inget kan komma mellan oss älskling våran kärlek är för stark för det jag älskar dig jag älskar när du håller om mig och pussar med dina läppar på min panna .. :$ vadsom än händer oss kommer jag alltid vara din och du min?så länge det är vi kommer jag aldrig låta något hända dig jag är din skyddsängel haha JAG ÄLSKAR DIG!






Idag när jag vaknade fick jag PANIK min kamera är SÖÖÖÖNDER ......:( jag vet inte vad jag ska göra jag hittar inte DOM PAPPRERNA jag kan inte beta 2000 nu jag kan inte säga till pappa jag vet inte vad jag ska gööööra .... :( jag hittade inte åkte till lull och åt mat sen drack cider , mådde illa fick gå ut och gå runt sen åkte jag hem nu har jag (STÄÄDAT STÄÄÄDAT och försökt hitta men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej... :'( :'(



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?