3/2-11

2011-02-03, 23:03:56 / Kategori: Allmänt
Kom till skolan runt 10 hahah så gick till bamba sen hade vi en lektion innan dansen det tog tid innan vi började jag sa "men ååååååh nu har jag ingen tålamod kvar" då fick vi börja träna hahah roligt ju hahah ella och ubbii var roliga hiih ^^ vii tränade lite av varje sen typ gick runt mest för en vis person ville ragga igen waa..:o när karin hade gått gick vi in i salen och började dansa då kom och tillbaka så var typ alla där dansade lite med våra favolåtar :) det var med kul jag och ubii skojade med varandra så gicvk vi ut igen för ella och in när jag ville hahah då slutade karin vi var där ensamma med hööööööööög musik skit kul ;D jag höjde ubii kom fram till mig och började dansa hahah rolig hon , vi dansade massa alle var så sööööt jag bara skrattade ville ta massa bilder orkade bara inte efter ett tag visste vi inte om vi skulle gå eller dansa mer när det bara var vi till slut gick vi in i duschen hahah roligt ella var så jobbig bara skulle jaga mig där och skvätta vatten unge ^^ ja gjorde tillbaka så kom alle med hahah vi var på samma sida jag och min fru klart liksom ;)<3 så vi på henne öhöhö  ubbi skrattade bara då vi skulle basta var det för varmt min rumpa brändes HHAHAH vi snackade om massa ville inte gå någon av oss men aa vi var tvugna lull väntade på oss liksom så vi tog på oss fan vad ella och ubii tjatade om nästa år vad vi skulle göra jag ba ; men waaaaaaa vad ni tjötar det är 1år kvar tjejer. vi får se hur det blir när vi kom till stan hörde inte lull oss hahah alla tre skrek på henne när hon kom snackade vi alla 4 om lite saker , gick runt och busa som dom alltid gör med mig därför jag är så trött :o men vi har kul man ska inte klaga jag vill bara hem och äta sen sova efter en sånhär skön dag med skratt och ro (: därför tog jag chansen att dra med lull till henne fyyyyfan vilken backe jag trodde jag skulle svimma:o jag orkade inte med min väska och tränat det var bra för henne höhööh vi tog te och macka satte oss på hennes rum , mysigt och kollade på tvv jag snackade med några där dom är snälla fick åka dit på kvällarna :o så varför inte göra det fan (A) då man vill ta det lungt efter en långdag det gillas (Y) vi snackade om mycket där också vad vi ska göra vad vi ska fixa till och så , det kommer bli bra till slut gumman tro mig <3



 när vi måla <3










Hos LUll (:








Jag kan inte klaga om dagen detta va roligare än vad jag trodde att det skulle vara det är skit bra att vi ska träna tillsammans mer och springa ihop till våren ^^ sen till sommren kanske joga till sjön här hos mig hahah ;D , aja nu är allt framme till imorgon bara mobben och ipoden som ska laddas.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?