4/2-11

2011-02-04, 23:27:28 / Kategori: Allmänt
Hade sån jäävla migrän imorse fyfan kunde inte gå till skolan kunde knappt titta inte ens på mobben... =/ jag försökte sova men alla messade , ALLA menar jag nu ... hade 16st när jag vaknade jajja när jag till slut gick upp tog jag två mackor sen åkte jag till stan för att fixa tabletter där va lull ville hjälpa mig efter kollade vi på kläder sen åkte vi till henne igen där ville jag det var skönt , hon kollade på tvv sen kollade jag med henne helt plötsligt ville vi baka jag snackade med tjejerna där dom är så snälla en hjälpte oss med allt vi hade kul med dom och deras barn ´hehe dom lekte jag med (:






 gottgott!




nu är det lite bättre i huvudet , då ska man kanske med malleballe till något och lull!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?