6/2-11 1MÅNAD kvar!!!

2011-02-06, 02:36:36 / Kategori: Allmänt
Har snackat med en tjej som ska träffa mig i sommar med hennes kille (A) det vill jag (: du är så söööt som kallar mig sötnos eller söt hehe vi berättar mycket för varann nästan allt även om vi bor så långt ifrån och ska försöka träffas på ofta det går ;D jag kommer träffa dig alltid då jag kan man gör så om man bor en bitifrån varann jag menar vi snackade massa i sommar med då du va här men jag kom aldrig vågade nog inte nu ska det bli av lovar man säger ju att denna sommaren ska bli bättre alla ska träffa alla jag kommer fan träffa massa det är det allt går ut på :) snackade med lull innan hon somna med och kollat på filmer , försökt se vad jag och älskligen ska hitta på och när vi fyller år lite svårt <3




 denna fick jag tack gum (:







 vi ska träffas lovar <3333



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?