9/2-11

2011-02-09, 22:50:08 / Kategori: Allmänt
Igår var jag hemma mådde inte bra , somnade i någon timme sen hade jag 10meddelanden :o usch vad varm och mådde illa fyyyfan jag somnade senare igen och idag kom jag senare till skolan efter vi hade ätit gick vi upp till pojken han va så jobbig som alltid jag orkar inte helt ärligt så säger han " kolla Jennie så sur helatiden" men aa tack du vet inte varför ens så va tyst snälla .. vi satt med dom ett tag fan vad ubii skrattade okej dom är roliga men eeeeeu snackade om danmark och vad dom ska göra alltså jag kommer film allt , ofta kevin&mackan ska ha en KÄRLEKSERESA EEEEUUUU :O jag då???? hahah , fyyyfan kommer bli äcklad men jag är så glad att du åker med älskling det var detta jag ville TACk... om jag inte får äta med dig , hm .... ubii kommer säga till då eller om du ens inte är med mig så skiter jag i dig med jag pallar inte .... du kallade mig tjockis och sånt igen , ??? aja vi hade kul hos er kevin är för rolig lillen med hahahah bejje BLÄÄÄÄÄ!!!! på rasten satt jag och ubi ensamma hahahha fan vad alla banka på dörren herregud vi ville fan vara ensamma FATTA svenska ^^ då vi slutade kom båten då kom emmes kille , ville åka med oss hihi ^^ gick med han i stan en stund sen fixade lite , nu har jag precis snackat med pappa ^^ och lull då!














KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?