dagen med älskade <333

2011-02-14, 23:39:11 / Kategori: Allmänt
Allahjärtansdag tillsammans♥
Varje steg vi tar tillsammans det är det steget som jag aldrig har vågat ta innan som jag aldrig trodde att jag ens skulle våga ta när du kramar mig åååh gud jag känner mig som i en annan värld där bara du & jag finns ♥ känner mig trygg , vi har haft pauser vi har bråkat vi har haft det mesta men hittat varann igen jag har tänkt på en hel del som har hänt jag tänker massa på det att det inte ska hända mer som tur är att vi har det mycket mycket bättre nu efter FÖRLOVNINGEN :D jag vill att du ska veta jag har aldrig i hela mitt liv delat såhär mycket kärlek,ansvar,konflikter,skratt,tårar,leendeen, eller mysiga stunder med någon kille aldrig NÅGONSIN... ♥ jag älskar dig mer än något att jag hoppas att det föralltid är vi nu du & jag , vänskapen,kärleken, skratten <3333








Vi har spenderat dag med massa mys kärlek och pussar mihih (:<3

 mys med älskling <33




jag blev så jääävla glad när ni berättade att vi ska fixa rummet till oss hos er att vi kommer leva ihop på ett annat sätt ;D;D;D;D JAGÄLSKARDIIIIG!!! <333



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?