Men för i helv......

2011-02-13, 02:40:09 / Kategori: Allmänt
VAD ÄR DET MED VISSA????? nu har jag fan inte mitt tålamod kvar snart sluta hålla på med mig ... bara för att jag ser på en film eller något måste inte du komma med " hahah den såg jag före dig" när du frågade om den va på tv herregud är du blåst eller blåst? du går på mina nerver lägg ner med era saker ni ska fan inte säga att ni är sjuka för jag är eller mår så för jag gör eller har sätt den innan mig när ni inte vet vadfan jag snackar om .... samma sak ingen behöver äta PRECIS när jag gör , ingen behöver härma mig med det eller det alltså jag vet fan jag ser med mina ÖGON .. jag är inte dum , snacka om att jag är FÖRBANNAAAAAAAAAAAAAad och trött på detta ... jag har inte sagt något jag trodde att det skulle sluta nejnej klart inte därför får jag damp .... :@ DET FINNS EN AV MIG INTE FLERA!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?