15/11-11

2011-01-15, 23:15:38 / Kategori: Allmänt
Igår ; skolan va ret bra vi hade kul ,  jag blev för trött igen så jag sprang runt och dansade alla skratta som alltid ^^ efter bamba stack vi upp till killen då sa alla hej och frågade massa vad jag gjorde där sen när dom ropade på honom sa dom " mackan din brud är här " hihi ;D vi hade fan kul där uppe dom är så roliga hahah , jag skojar och busar med alla (: Niklas " lillen" han ska alltid skratta och skoja med mig men mackan han sket i mig så jag gjorde samma :S jag ville ha en kram :( vi kom försent till lektionen så var virre där jag sprang till henne direkt fan :) vi hade kul jag höll på som alltid ^^ senare skulle vi kolla film men blev inget hahaah vi köpte godis i onödan :p alla satt vi datorn men då vi slutade åkte vi alla till stan kollade runt sen var vi trötta man gillar inte stan mer. då åkte jag till becka vi åt lite lyssnade på musik snackade och sånt senare på kvällen kom hennes kille han va så trött hehe ^^ fick några bilder på dom ihiih ^^












Idag när jag vaknade orkade jag inte gå upp låg kvar en stund sen åkte jag till stan och till munkebäck där mötte memmelie mig (: så sööööt hehe vi gick hem till henne drack te , tjatade massa tills dom andra kom. då fick vi åkta till systemet och köpa lite sen hem till henne igen vi lagade mat medans hon duscha (: kul ju , jag hade saknat dom och sandra med som fan vi bor då nära liksom. ^^ det blev skit mycket snack där vi drack med detta ska vi göra om , memmelie bor så mysigt (: ska ta bilder nästa gång då allt är klart.









tack tjejeeer <333



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?