17/1-11 , 2ÅR & 1månad!!!

2011-01-17, 23:09:45 / Kategori: Allmänt
När du är bredvid mig viskar jag alltid i ditt öra att jag älskar dig det räcker inte jag ger dig all min kärlek att titta på dig när du sover är det underbaraste som finns man kommer in i en annan värld när dina läppar möter mina där bara du och jag är :$ Jag vill alltid lägga mina läppar på dina för att sedan sluta ögonen och ge dig en underbar kyss hela mitt sinne kan fokusera på hur mycket jag älskar dig , älskling när vi går på stan hand i hand ler folk oftast på oss det är för att dom ser hur glada vi är och hur mycket jag trivs med dig jag vill detta jag vill att du ska hålla min hand så alla ser att vi två är en .. när vi ligger och håller om varandra i din säng snackar om framtiden då vet jag att detta är på riktigt att det alltid kommer vara vi.








varit med älskling , ätit tillsammans och skolan va okej <33



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?