18/1-11

2011-01-18, 22:50:26 / Kategori: Allmänt
Jag kom 10min försent till skolan så började lärarna igen .. dom har inget liv tro mig .. vi hade tråkiga lektioner den sista innan bamba somnade jag nästan fy säger jag .. jag orkade inte hålla mig vaken , sen i bamba var det int så roligt heller. =/ sista lektionen då vi skulle fika va ganska bra vi hade kul iallafall och efter det åkte jag och ubah till stan jag köpte bara två saker nu ska jag inte köpa alls måste spara till min tv ... ;D efter kom lull till oss vi kollade hennes bank och åkte hem för alla va trötta men shiit vad ni skrattar åt mig jämt ^^ det är änåd bra tycker jag ni hängde med mig till tåget och lull åkte med mig , vi båda somnade på tåget hahahah :$ när jag kom hem ringde hon mig och jag fixade mat , diskade och städade litelite sen la jag mig i sängen somnade 5min hahahha , är inte lika tröttfan då .:o imorgon är det en dag för mig och lull bara ;D





fy mina tänder , jäääävla gummiband .. :(

Josefine

sv: tack så mycket sweetie!



2011-01-19, 13:05:57 URL: http://avjosefine.blogg.se/

kimberly baby johansson

sv; jag har en mac bok pro data och där finns det ett program som heter iMovie, och de testade jag mig fram fråga mig inte hur haha <3



2011-01-20, 21:23:59 URL: http://kjjohansson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?