21/1-11

2011-01-21, 23:21:41 / Kategori: Allmänt
Kom försent till skolan va där typ 9 men jag hann med en lektion ändå. :) på rasten var jag med ubbii som kramade mig sen stack jag till bamba och tandläkaren waaaa va där 2timmar jag har så ont i munnen uuusch .. efter åkte jag till stan för att möta dom mötte dom i banken sen blev det att handla lite och sticka till mc, vi hade roligt där igen det är ganska skönt att sitta där och slappa med dom ^^ vi var trött igen , efter kom mattes syster till oss så söööööt :) vi köpte godis satt i stan med massa musik , när hon skulle hem åkte vi med henne vi tyckte inte att hon skulle åka själv hon är bara 12år =/ efter åkte vi till stan igen väntade på bussen 100år kom mer och mer foooooooooolk ååååååh .. när jag kom hem kom en kompis , jag har snackat med lull tills nu nu är vi skiiiit trötta ..














jag har börjat undra .... hur ska detta bli??:¨(:¨(



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?