24/1-11

2011-01-24, 23:14:18 / Kategori: Allmänt
Idag kunde inte dagen bli bättre för när jag såg älskling i bamba så gick jag fram då sa han" där är du" wiiiie jag höll om honom när jag snackade sen gick vi upp till dom och då fick jag vara med honom wiiiiie :$ jag var skit glad efter det hehe jag va så glad så alla frågade vad det var med mig :) efter skolan åkte jag och lull till ett ställe som man inte mår nämna jag får inte det det är speciella skäl men jag hoppas verkligen att du tar det gumman allvar jag gör jag kommer alltid finnas jag kommer alltid komma du kommer alltid kunna ringa.. <3 jag gillade det och efter det åkte jag till stan för att möta becka (A) hon tog hål så fick jag mat av henne <3 efter åkte vi fel buss HAHAH sen kom den rätta så skulle vi till hennes kille snacka om HALT hah men vi hade kul hon gav sin hand till mig :) dom pussades och pussades waaa nej ni är för söööööta jag gillar er (: det ska hålla , vi kollade kläder , snackade , hade kul och han bara spelade mest eller pussa hahah ^^ jag ska inte klaga jag hade kul ändå det ska vi göra om , du hade fan 3katter :o jag fick en trööööja TACK :) du visade din bil och bas bra att du fan ska hjälpa mig med det :D:D på bussen hem snackade jag och gumman allvar :o men det var skönt att få ut jag såg att du hade tårar stumpan då .... <3








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?