26/1-11

2011-01-26, 22:48:45 / Kategori: Allmänt
Igår var det skit kul hahahha vi skulle spela pingis med älsklingens klass och några andra hih ^^ när vi skyndade oss i stan mötte vi några av dom så hann vi med en vagn såklart var dom där .. :O så vi gick dit med dom då såg jag älskling direkt och kramade sen spelade alla lite innan vi skulle köra rundpingis HAHHAHAh vad kul vi var så sega killarna gapade som om det var en liga där hahah :D så kom älskling ibland och kolla sen gick jag till honom då satt vi med varandra höll om varandra i handen och kollade på dom andra :) så jääävla MYS! Det gillade jag vi gjorde så typ helatiden kevin kom hahah så rolig han tog min hand och så skojade vi lite jag skojade med alla ;D jag fick pussar ihiih :D då vi skulle käka FYYYYFAAAAAAAAAan vad äcklig mat va uuuusch :S jag åt inte efter det var det bara en stund kvar jag heja på älsk såklart och han VANN!!!!!!! :D:D:D jag sköt en i nyllet HAHAHAH :D och ubah massa men jag vann två sätt :D vi åkte med honom sen ;D


 Baby <3
 milla ^^





Idag slutade vi halv 1 typ då åkte vi med båten till stan eller ne.... vi tog fel hahahha så kul den åkte fram och tillbaka vi fattade ingenting hahahha tog vagnen sen åkte vi alla olika håll jag somnade runt 6 sen vaknade och va seg hihih (:



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?