6/1-11

2011-01-06, 23:31:18 / Kategori: Allmänt
Idag var det en seg dag med men det är skönt också, jag slapp stressa sen fick jag lite bråttom till stan. jag trodde att lull va där haha men nej det va hon inte så jag fick åka till Hjällbo fyyyy vad jag hatar att vara där va usch.. jag tror att vi såg matte så jag skrattade , sen när jag kollade igen efter att jag sa det så va han borta :S så det måste ha varit han... vi gick runt typ halva hjällbo och snackade om massa så började det regna skit kul , hon fick låna mina vantar då det började regna mer åkte vi. hon åkte med mig som alltid och vi messade till 6imorse ^^ när jag kom hem gick jag till affären då snackade jag med beck i mobilen så åt jag direkt när jag kom hem och städade men då ringde lull sen alle haaha (: det roliga va att jag träffade på en kompis här på gården :o jag visste inte att du va här therese , kul att snacka och jag gillade din mamma ,D











Imorgon blir det min älskling igen så skönt , jag vill så gärna gärna ha en ny bild på oss jag kanske inte vågar fråga men jag ska försöka snälla älsk? jag vill göra en sak med våra bilder om du går med på det det kommer bli fint och ett minne för oss jag menar vi har det mycket bättre nu vi älskar varann jag känner det.. <33



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?