21/7-11

2011-07-21, 06:02:41 / Kategori: Allmänt
shiiit klockan är redan6 på morgonen..:o då har man snackat med sitt ex om allt som har hänt det senaste , det var då skit längesen vi snackade såhär kan jag säga.:o och han har inte hört mig när jag är sjuk på länge han hörde knappt vad jag sa haha och vi skrattade tillsammans igen det var då inte igår...:o jag får ser hur jag gör med allt du måste förstå att detta är jobbigt för mig med jag vet inte var jag har alla ibland jag vet inte var jag har mackan ibland nu frågar han hur jag mår massa för jag är så dålig och när vi ska till danmark med alla , det blir nu nästa vecka nog:) sen vet jag inte hur vi har det vi träffas fan knappt , 1gång i månaden bara ok jag har accepterat det men ändå..=/ man har inte sånt förhållande... mitt huvud blir snurr av allt..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?