24/7-11 1MÅNAD TILL SKOLAN!

2011-07-24, 04:29:07 / Kategori: Allmänt

Då har man precis snackat klart med alle i tele , vi snackade 4timmar hihi:o om allt som finns så kollade vi på samma film och snackade om vad vi tycker haha (A) vi har sagt att det ska bli danmark , grilla & lite annat innan skolan börjar. fyyfan skola jag vill inte ingen vill , men ääh sista året så bara att ta i (a) på dagen åkte jag till stan till apoteket sen kom lullie då åkte vi till hjällbo var lite med jessica så kom såklart matte och frågade "vadfann gör ni här idioter fan" snacka om att jag blev arg jag sa till honom , herreguud har ni inte växt upp sen vi var här liksom plus och om din syster är 13 snart vi är inga som ska "skada" heheh så vadfan är det med er allvar.. :o vi var lite med henne , jag orkade inte mycket busade lite och snackade om massa , men matte han kom in till oss igen kramade om mig :S sa fruntimmer , skrattade åt oss :s han höll på med lullie med jag fattar inte mig på han .. så skrattar han om man sääger till han , han tar alltid vårat godis..:@ hela min dricka typ.  När jag skulle med åkte lullie med till mölndal.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?