31/7-11

2011-07-31, 05:23:13 / Kategori: Allmänt
Ligger och äter min bulle hihi ^^ jag vet inte hur jag ska börja äär så jääävla glad.. jag tog chansen att träffa mina kusiner som jag aldrig trodde att jag skulle göra shiit.. :o jag ringde min moster så kom dom 3 ochh mötte mig .. shit min moster grät för det var så längesen och kusinerna bara log och kramade om mig hårt. där kände jag verkligen deras SAKNAD. jag kände hur mycket saknad vi alla har/hade , vi snackade påvägen till dom och mamma och dom såklart... och om amanda , dom vill verkligen träffa henne jag ska väl se om det går är lite osäker jag menar detta handlar la mer om oss än henne? =/ då vi kom hem till dom satte vi oss vid bordet drack saft och kollade på gamla bilder hihi roligt ju , så små vi var jag och amanda var lika redan då.:O malou var så söööt hahah och robin med , dom syskonen är för söta. vi kom in mycket på hur jag bor och mycket om mamma även om jag inte vill ha med henne att göra så vill jag veta var hon bor om hon ens har ett boende haha. Jag kan inte beskriva denna känslan seriöst, jag blev så glad dom grät för mycket då jag berättade massa jag ville inte att dom skulle ta det så hårt även om det är så jag har det..jag koollade på kusinerna hhelatiden dom är så sööta , doom busar , dom kramas , dom skrattar tillsammans och massa. helt underbar känsla man hade (a) så fick man mat där , pasta och någon baconsås mumma (: sen vattenmelon gottii!!! :) efter blev det mer snack om vad vi ska göra om vi träffas mer , inte för ofta men ändå börja sakta jag är för fan 20.... skulle gjort detta TIDIGARE!! menmen. Alle var med oss så efter åkte vi till henne en stund  , satt ute i värmen :)



 alltid jag och alle...<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?