16/6-11

2011-06-16, 02:11:09 / Kategori: Allmänt
Då har man glömt skriva igen för nu är det SOMMARLOV!! men det märker man inte på vädret ändå har det gått 1 hel vecka nu ...:o jag ahr gjort mycket men idag gick jag först till tandläkaren sen stan , och badade med malle haha hon var i längre än mig det var för fan SVINkallt.. :o har blåst och blää , jag frös så jag hoppa i fort sen gick jag upp igen och käkade chips :) när vi hade suttit en stund med hon elisabeth så åkte vi till hjälle , då kom ubii när vi köpte mat (A) :D skit gott , vi gick till mathias gård så kom hans syter igen och massa jobbiga saker .. dom gick efter , ubii kom och var rolig hahah så vi snackade massa skit , tog bilder och så ^^ kom hem vid 23 något , har snackat med alle tills nu! :)










 så sött :) snart skåne för henne!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?