-

2011-03-10, 03:11:05 / Kategori: Allmänt
Vad ger dig rätten
att hela tiden hacka ner på ig
Du gör mig till ett offer nu
Något jag varit under hela min uppväxt och nyss kommit ifrån
Kallar du detta vänskap eller kärlek ?
Då kan jag med bestämda ord tala om för dig att detta är varken eller
Det är inget kul med någon som låtsas att älska en
som kallar en för kompis
och som sedan håller på så som du gör
Det gör bara så ini helvete ont.
men ditt beteende säger något annat än dina ord
annars är det vädligt slut på våran vänskap.
Jag hatar att det ska kunna bli så här
Att jag har gett dig såpass mycket plats i mitt hjärta så jag kan ta skiten
För det är faktistk vad jag gör , jag tar åt mig
Tror du på fullaste allvar att du är min kompis efter allt du har gjort
Tror du att jag kan lita på dej , om ens i en sekund
Jag skulle aldrig i mitt liv våga berätta en hemlighet för dig igen
För du har svikit mig
gång på gång
och nu får det vara stopp med det
Du behöver mig för att vara stor
du behöver någon att trycka ner på
Du behöver ett offer att gömma dig bakom
Det största misstaget var att du valde en så kallad kompis
Det är du som förlorar på det här i längden sötnos , inte jag!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?