-

2011-03-29, 00:42:45 / Kategori: Allmänt
En del av mig säger att det här är sånt som händer, folk gör misstag hela tiden. Alla förtjänar en andra chans. Men det finnas en annan del av mig också. Den delen som känner smärtan i att verkligen ge allt för en person, öppna sig, älska och lita på.  För att sedan känna kniven i ryggen när alla lönger kommer till ytan. Det gör ont att se den personen man tror sig kunna lita på mest, visa sig vara blott en illusion.
Hjärnan säger åt mig att bara skita i allt, dra sig ur så fort som möjligt. Men hjärtat säger en annan. Det jag känner för dig är alltför stort för att ge upp just nu. Vet inte hur det kommer lösa sig, det visar sig. Jag behöver tid. Det kommer bli svårt att lära mig lita på dig igen, men det vi har, eller rättare sagt det jag tror att vi har är starkare än det här. Jag tror det är värt en andra chans, även om jag riskerar att bli sårad ännu en gång.
 Antingen är jag stark, eller bara dum i huvudet.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?