12/3-11

2011-03-12, 03:05:58 / Kategori: Allmänt
Hann inte skriva förut kom hem 10 typ så ringde min fru , sandra , lull och några till (: när jag slutade jobbet stack jag hem somnade vaknade av massa sms så fick ta första bästa buss till stan för att möta lull där fick jag en stor kram hehe (: vi hämtade ut min KAMERA väntade på alle så hann vi äta lite när hon kom åkte vi till henne jag snackade med hennes mamma fick en kram och berättade lite (: så satt vi på hennes rum hon visade massa kläder, smink , filmer och aa (A) sen snackade vi om allt , skrattade och tog lite bilder det blir mer senare ^^ vi satt och åt det var trevligt jag fick ett sms om att det kanske blir GREKLAAAAND :D:D:D: alle ska också iväg och lullie åkte på läger för att jag ändå inte är hemma hahahah det var roligt och bra jag är borta helgen kommer hem söndag kväll (A) vi ringde memme och sandra memme är så gooo sa att vi  bara ska ha så kul som möjligt och umgås , sitta långt in på natten men det är klart jag ska upp typ 12 för att hinna till systemet och fixa lite till sandra fan detta kommer bli kul vi har känt varandra så länge så detta ser jag fram emot :) hon är också en sån go tjej vi båda är 20 nu ;) hörs på söndag ska packa det sista!




 i stan!







du berättade att vi ska ut och äta att jag får välja för att jag har varit med er i spanien och fyllt år :o så glad jag blev sen snackade vi om att dra utomlands tillsammans nästa år du och jag :D:D:D du sa JAAAA , det kommer bli minne det med jag menar vi var så småååå i spanien :o och så ska vi till frölunda.. <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?