21/3-11

2011-03-21, 23:37:12 / Kategori: Allmänt
Dagen? jag kom försent jag glömde typ allt hemma och var så jääävla jääävla seg somnade 4... efter bamba var jag då pigg kan jag säga redan nu jag skrattade jag busade men klart jag hade min fru , ubii och virre där vi snackade så vi fick skäll hahahah ;d men äääh , vi snackade om klassresan fan heller att vi ska åka till DANMAAAARK nejnej neeeeeeeeeeeeeeeeeej...:S jag , ubi och lull ska säga ett annat ställe hoppas det blir då kommer jag gå till havet med dom ta massa massa bilder på kvällen och på saker som vi gör sen ska jag fixa dom i album så jag måste kolla upp ett USB (:: detta längtar vi efter vi snackade som fan om det , efter skolan köpte vi lite ubii var med oss sen åkte vi med henne till hjällbo hahah jag skrattade med mig mat jag kunde inte sluta ubii tog massa och så kom tess, sen lillen och bejjto , massa kom <=/ jonte med fick en kram , bamse med fick en till hehe då vi kom till hjälle åkte vi fel HAHAHAHh vi fick gå tillbaka .. så klart var tess och jessi med matte , vi skrattade tess dansade cpdans hahahh ;D mot slutet blev det bilder , nu i veckan måste jag träffa malle och hennes kompis som ska flytta jag vill inte detta det ska inte hända!!!!!!! DU FÅR INTE FLYTTA!!!! :( våååran dag måste bli bra , vi ska göra detta till ett bra sluuut ... :( jag kommer sakna dig , vi har träffast 1gång men jag vet hur underbar du är .. <33 fyfan<!



nyvaken

 haha mina sköna tjejer!
<33



Jag gillar er 3syskonen så mycket , jag ska ta en bild på alla er!:)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?