22/3-11

2011-03-22, 23:35:13 / Kategori: Allmänt
Min dag ööööh?? kom till skolan halv 11 igen jag orkar inte ... ubah vet varför så denna dagen var IRITTERANDE!!!! hur fan ska jag palla detta i 1år till?? Fan att älsklingen ska sluta hur ska jag orka? aja på bamba rasten satt jag och ubii på en bänk och skrattade åt allt ;D roligt ju vi har alltid så roligt jag fick kramp i magen hah du är för rolig alltså tur att du började hos oss som alle säger :) på sista rasten var det samma sak då snackade vi om fåglar och skit hahhaha vi är knäppa ;D matte ringde mig , efter skolan drog vi till hamnen satt där ett tag men det blev för kallt innan vi stack kom 2negrar HAHAHHAH dom var så roliga jag skulle ta en bild på dom med mig bredvid jag sa ALDRIG så fattade dom inte vad "shooshoo" är hahahh ^^ jag tog en bild som snackade med ubii jag fattade det visste vi inte :o så dom blev chockade alla 3:P när vi skulle in til femman hade hennes fot somnat HHHHA jag skulle hjälpa henne jag sprakade på hennes fot hahahah roligt ju då slog hon till mig och frågade vad jag gjorde :P, denna dagen är min suuuuuuuuuurdag ..... VISSA är för JOBBBIIIIIGAA!!!!!!! jag tappar mitt humör dra ifrån mig ,stiiick .... låt mig vara vadfan!!!


 kolla trött efter vissa man ser det!!
blå himmel fan :d



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?