23/3-11 HAHAHHAH!!!

2011-03-23, 23:25:22 / Kategori: Allmänt
HAHAHAHAH min mage hahah jag har skrattat sönder den , alltså BB HAHAHAHH!! ;D Martin är för skön tjejerna är sådär jag vet inte vad man ska tro dom är fan jobbiga ändå ..:o putte är dum som "knullar" henne HAHAHAHHA ;D aja min dag , jag fick panik imorse så jag kom i TIIIIID PRICK SJUGO över 8 :o då klappade dom händerna hahahah mesar ^^ jag var så seg vi satt och snackade jag och lärarna jag var fett trött men när Ubii kom vaknade jag upp ;D På rasten satt vi med alle (: sen bamba fick jag kram av min älskling :o vi snackade lite <3 efter kom VIRRIS kulkul vi busade och jagade varann hihi sen kom alle till oss vi satt och skrattade en hel del , jag ska med henne imorgon wiiie (: hem till memme (: Sista lektionen gick ganska fort vi snackade och sånt , virre gick med oss i affärer vi fick en ros :) när hon åkte gick jag och ubii runt vi är ganska lika vi gör saker lika huum :o Aja jag skulle hem men stack till becka istället vi snackade också haha om massa under dessa veckor , åt lite och lekte med katterna men hennes MÖSS jag sväääääär jag blev rädd fan :O PUUUUH!!! :$ BILDER kommer imorgon!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?