24/3-11

2011-03-24, 23:44:44 / Kategori: Allmänt
Min morgon, jag kom försent igen hahah då mötte ubii mig vi åkte till idrotten fan vad hon babbla på morgonen waa :o när vi kom blev malle glad och vi stack hahah ;D gick en promenad tog bussen till bamba och hade det skönt sen kom alla jobbiga ... malle & lull har inte ätit på hela veckan för att jag inte sitter med dom hahaha så dom åkte hem idag .............:S äääh vi var på lektionen på dansen var det bara lite kort , jag åkte med alle till memme vi fick vänta typ 1timme :o jag var så nära på att somna när vi satt vid ett träd med jacka kläder och mössa jag somnade lite :o när det blev för kallt stack vi fan in i coop då kom hon sen haha , handlade med lite till henne jag hoppade i soffan av all värme så jääävla gött va (a) det blev lite mat , skratt och vila , satt vid datan och kollade för vi ska fan till Peace and love I SOMMAR WIIIIIE jag kan inte tro det!!!! vi ska tälta då 1vecka det kosar 1700 men det är så fucking rätt alltså åååååååh , alla som ska komma dit det kommer äga jag vill vi ska snacka mer ímorgon ;D;D;D dom köpte med glass , mer dricka så satt vi i soffan innan och jag alle drog till stan där satt vi och snackade massa vi hörde fest så tänkte springa av det var bra låtar lik ;D tack för denna dag! :)<3333





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?