30/3-11

2011-03-30, 23:37:07 / Kategori: Allmänt
Jag visste inte om jag skulle till skolan eller inte men stack ändå , ubii ville verkligen vad gör man inte då (: vi kom samtidigt hon sprang till mig i stan så snackade vi massa på rasten med och i bamba kom älsk med en kram :) han kom på rasten med wiie jag satt med honom i hamnen så mysigt ju ^^ då vi började kom virris snacka om att ENGELSKAN söööög men rasten var sådär , när vi slutade åkte vi till stan så kom lull vi köpte mat efter åkte jag till älskling :) myste i sängen , massa pussar aaaa ;D så nu kom vi fram till jag ska sova där hela HELGEN ........:D:D:D LÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!!! men nu är jag mega trött känner jag :$


 här skrattade jag lagom! ;D

 hand i hand <333




Denna va då så fin :) nu ska jag snart nanna så att jag orkar med ungarna imorgon och orkar med älskling på bio på fredag , hans mamma hämtar oss kvart i 11 så är hemma halv 12 på natten där men jag bloggar senast på söndag :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?