31/3-11 ÄR SÅ GLAAAAAAAAAAD!!!!

2011-03-31, 23:34:22 / Kategori: Allmänt
Kom till skolan 11 tyvärr .... då mötte ubii upp mig vi stack till bamba satt där en halv timme sen när vi precis skulle upp så kom lull och malle SYSKONEN hahaahh ;D då fick jag lite saker men när vi gick upp för trappan dog ubii av skratt jag vet inte varför hahah ^^ lektionen var fett seg vi hade dans det var sådär pinsamma saker man skulle göra , ella kom åååååååh ... vi åkte till stan gick runt lite köpte lite att äta såklart träffade jag på mina kompisar men alltid lika kul fan :) lite skratt och så , innan vi åkte hem gick vi runt lite jag och ubii (a)  när jag kom hem ringde jag pappa och sa att jag började packa min väska för älsklingens heeelg och jag FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!! :D:D:D jag får soooova där för fööörsta gången fyyyfan vad glad jag blev jag hoppade och ringde lull direkt YEEEEEAH :D:D så nu är jag klar , diska med och la kläder i tvätten :D jag kan inte vara lyckligare nu!!! :D:D denna helgen kommer äga med min KÄRLEK!!! <33






Jag skriver igen då jag kan !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?