3/3-11

2011-03-03, 23:10:01 / Kategori: Allmänt
Kom till dagiset hade inget att äta tog macka där och te , satt med dom få som var där målade lite ^^ drack lite mer och hade fett ont i halsen jag somnade nästan men mot maten blev det lite bättre på rasten snackade jag med massa messade folk och så dom sista timmarna var jag seg åkte till stan för att möta lull vi kollade på kläder så kom malle jag fick lite för min dag (; snygga ju , vi skrattade med henne igen hon är för rolig och galen så stog hon med oss vid vagnen trodde matte kom men nej jag ringde ringde ringde fick inget svar blev förbannad vi stack jag bomba så vi köpte mat till mig från malle då fick jag " vad vill du  , vem är du bajs på dig" jag ba" haaaa vad fan vill du" .... sen skulle jag ringa honom då sägs det att det var hans tjej som skickade att han var tvungen att åka med henne , det var sant han kom till oss ...:O:O han kommer aldrig ens inte i stan ... :O vi stack med till vagnen sen till hjälle köpte dricka snackade om tjejen , hon är knäpp slår honom och tvingar till saker :S aja efter hem , så skööööönt!!!!





 hahaha sött






Jag ser ut attt må bra på bilderna men nej det är bara då man är med sina vänner sen när man kommer hem blir jag deppig igen ... :( har stress och tomhet i mig blödde igår och idag näsblod igen ... JIPPI!!!! slutar 5imorgon med..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?