5/3-11

2011-03-05, 23:34:58 / Kategori: Allmänt
Igår åkte jag till stan för att möta lull vi köpte något att äta sen gick vi runt och runt , malle kom senare snacka om att vi var trötta vi satte oss u centralen jag fick en Youhurt skit gott när jag såg några vänner spillde jag ut den i centralen :o haahah dom skrattade jag fattade ingenting stog och snackade med ett gäng alla var sköna dom var snälla min vän Carro var där , gumman då får mig alltid att skratta du såg vad Malle skrattade vi ska träffas igen hahah (: jag gillad din stil hela du är för sööööt du skrattade massa och sa att vi var sööta du är SÖÖT jag vet att du är rädd om mig och vill mitt bäästa men jag tänker inte KASTA RINGEN ... AAAAALDRIG!!! :( så kom tess med hennes kille alla var där efter åkte vi till Matte men nehe han kom inte vi frööööööööööööööös hans tjej var där någonstans eller aa " ex" vi var rädda ... hahah vi smög runt det var så kul och när ni kissa HAHAH roliga ^^ till slut åkte vi till stan så kom emme (A) fick mat vi alla snackade du åkte med oss när vi gick av bussen hos mig var det mycket mycket lugnare :o vi skratta vi snacka det kunde inte bli bättre ^^ busade också och i affären blev det lite seriösare , du såg ledsen ut när jag berättade vad som hade hänt :o eller såg ut som om du hade tårar :o på vägen till din buss fick du kläder där snackade med massa med , du fick mig att skratta (: bra att du hängde med!


 jonna ;D
när jag var med lull

<3333




Idag , sov jag en bra stund för jag va vaken länge jag kollade ut och OOOH måste ut i SOOOLEN ^^ så åkte till lull vi köpte mat satte oss i solen (: det var bara solglasögon som fattades där satt vi ett tag försökte ta bilder som inte blev bra (A) så åkte vi till matte men han åkte med sin pappa då så vi gick runt på promenader så skööönt vi gjorde alltid detta innan det kändes som förr jag saknar det mer än något annat ... :( åka till dig varje dag efter skolan och snacka om våra dagar i solen <3 vi fröööös sönder åkte tillaka till stan hon gick till toan sen till Matte igen för att ge dricka då fick jag en kram men du var dum .... kalla mig tjock och lull smal , jag vet inte varför alla ska klaga jag pallar inte jag gillar inte att folk tar på min midja alla säger tjock ... eller något annat inte konstigt att man inte äter .. men jag gillar dig ändå matte det ska du veta vi två är dom som kan busa och skojja om allt vi har alltid kul vi ska alltid slå varandra eller något (a) om vi busar slår vi alltid till varandra vi snackar seriöst sen säger någon något kul så vi skrattar! vi ska inte sabba detta ....


 så stååår vi lika med:o



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?