Oj klockan rinner iväg..

2011-03-27, 04:20:12 / Kategori: Allmänt
det blev en annan film istället en var verkligen väld att se ... fyfan i början fattad jag inte så mycket men sen gjorde jag att man ska bli så utmobbad för den man är? att ingen ska acceptera för den man är? att man är ful eller snygg, tjock eller smal?? herregud vi vet nog inte hur mycket konstiga saker det finns jag menar jag kände igen mig att man typ blir bjuden på något hos någon sen så är det bara ett "skämt" man blir sårad vill bara ta livet av sig och så det ska inte vara så ... jag fattar hur denna tjejen kände men jag blev med ledsen det rann tårar på mig som på dom flesta , jag har sätt vad ni har gett för kommentar.. usch jag har haft samma tankar om man inte passar in vet man inte vad man ska göra man vill bara nästa steg , fy ..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?