10/5-11

2011-05-10, 23:43:20 / Kategori: Allmänt
Vi satt i solen iidag (A) fyyyfan jag har bränt mig igen på axlarna hihi ^^ jag och lull satt och åt lite med ubii på gräset så stekte jag sönder haha ;D sen kom äckliga måsar jag fick sån damp på dom så jag skrek på dom och jagade dom HAHAH ;D dom bara skrattade , ubii tog lite mat av mig. när vi var klara kollade vi på kläder och så ville vi alla ha glass det köpte vi :) snacka om gott med kall glass i värmen funkade perfekt :) jag kom på att tess ville att jag skulle dit så vi åkte dit då kom hon ner direkt i sin fina blommiga klänning gud så sööt hon var :o vi skulle till affären hon skrattade åt mig som hon alltid gör , vi har samma humör (: men hon verkligen skratta , så saknar hon malle ahahah ^^ malle ska med oss imorgon och på fredag för det (A) vi gick lite promenader med henne , då hon skulle åka skulle vi tydligen följa med henne? det gjorde vi då till hennes buss och sa hejdå , för imorgon ska vi hem till henne i Landvätter :D:D vi ska bada , sola och äta något gott sen på fredag kommer hon till oss igen (AAA) detta längtar jag efter! :)










MIn vecka ;
Onsdag ; idrottsdag och åka till tess med tjejerna
Torsdag ; åka till malle med tjejerna? sen becka på kvällen
Fredag ; ta med malle till tess :)
Lördag ; vara med lull och fika :)
Söndag;?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?