18/5-11

2011-05-18, 23:20:55 / Kategori: Allmänt
Kom 5min sent till skolan , var såååå seg och aah .. på rasten skrattade jag mer och i bamba för där satt vi med alla från mackans klass :D hahaha fett kul , vi ska sitta mer med dom (A) snackade om fotbollen imorgon och balen :) sen när vi gick ut dit var det tråkigt först det var bara 3där :O men vi hade kul ändå sista rasten gick vi upp igen då var ingen där ..:S när vi sluta köpte jag allt till balen och tog hål i örat :D efter det var vi varma jag och ubii uuusch vad ont man får i fötterna av att gå så .. puuh. ändå gick vi runt mer , till slut satte vi oss i centralen snacka om att det var SKÖÖÖNT!!!! innan jag åkte hem åkte jag till becka och när jag kom hem städade jag lite till..







är så laddad för imorgon jag kommer TAKLA ALLA!!!! :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?