22/5-11

2011-05-22, 22:43:53 / Kategori: Allmänt
Shiiit intw skrivit sen i onsdag jag vet ....:O här kommmer det!



Torsdag ; fick jag gå upp vid 7 skynda till bussen och tåget , möta lull så åkte vi till fotbollen bytte om fort värmde upp lite och började tuneringen .. det var ganska segt i början sen blev det lite bättre (A) jag vågadei nte gå på alla först så jag var lite ifrån , var mest med killen och busade :) vi kollade på varandra ckade med alla och sprang runt som vanligt (A)typ så var dagen att man spelade och var med alla igen , har så varje år. vi kom inte vidare , jag och ubii satt och kollade på dom andra men älsklingen var inte med vi hejade på hans klass höhö ^^ när allt var slut snackade jag med mina gamla vänner hahha rasse (: så åkte jag med älsk till stan sen var jag lite med ubii innan jag åkte hem ..


















 jag älskar dig!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?