2år & 5månader :))

2011-05-17, 19:59:38 / Kategori: Allmänt
 
2år & 5månader :)<33

Jag älskar dig varje morgon varje kväll oavsätt vad klockan är, även om jag kan bli arg igen då älskar jag dig ännu mer du är min värld och allt utanför den idag är det vår dag igen jag kan inte säga hur lycklig man blir för varje månad som går och år :) tiden vi har haft är den bästa och jag hoppas på mer ska du veta , jag vill aldrig vara utan dig föralltid får vara nära dig (A) det finns ingenting som kan ta detta ifrån oss , ingen annan kommer förstå vad du och jag delar .. jag längar till nästa HELG som fan tack ack så mycket för att du bjuder mig på din studentbal :O vi kommer vara så fina vi kommer ha det så bra skåla ihop ska vi allt sen kommer jag på din student :) <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?