3/5-11

2011-05-03, 23:18:05 / Kategori: Allmänt
Idag vaknade jag av en jääääävla borr så åkte till stan , sen kom malle :) jag åt lite träffade natta och johanna :) malle var galen som alltid efter köpte vi lite saker,  jag fick lite av henne som jag lägger in bild på imorgon (a) jag var så trött och seg plus det är kallt ute nu så jag åkte hem , la mig lite i sängen sen började jag städa och becka ringde vi snackade mer än 1timme hahah gumman då jag ska hjälpa dig med all dessa problem med dom jobbiga ungarna .. <3 jag mötte henne på gården så gick vi en promenad med hennes hund , det var KALLT men skönt. ^^ jag tror att jag ska börja gå promenader igen även om det är så kallt min mage börjar hålla på igen plus att det är bara bra för kroppen , sen vet jag inte riktigt och igår var jag med killen vi åt taimat och myste :) jag ska kolla på en klänning till hans student :) wihih och kanske sova hos han i helgen <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?