8/5-11

2011-05-08, 22:40:22 / Kategori: Allmänt
Fredag ;Måste meddela att jag har såååå jääävla ont i huvudet!!!! var i hjälle igen med ubii och lull , då kom jessi ut men vi frös jag hade kalla händer igen så skulle vi vänta på henne .:o jag snackade med mathias igen , fyy vad jobbig igen!!!!! jag slog honom då sa han " fitta vad kall du är" jag ba aa vet .. lull frös ute när ubii stack kom lull in med oss vi satt med honom medans han "fixade" sin cykel sen la han sig ner igen , vi fick bara vara där . han sa helatiden frunntimmer och kärring då skrek vi , snacka om varmt där och kallt ute :( jessi ringde oss helatiden hahahah typ 6gånger till slut kom hon ut till oss då cyklade vi hahah ;D




Lördag ; åkte jag och träffade älskling , han var på det JOBBIGA humöret ... ååååh skulle bara klaga och reta , jag kommer snart allvarligt BANTA .. jag kan inte alltid äta när jag är ute ändå så jag dricker mest vatten det kan jag göra massa nu till sommaren eller något så ska alla få se hur min mage kommer se ut mm .. vi åt taimat då var han snäll jag tyckte att det var mysigt att få äta med han så igen , sen när hans mamma skulle klippa mig så var han sådär igen och påvägen till vagnen sa han om mina tänder och massa .. jag visste inte att man är så i ett förhållande .. :( jag kommer inte orka mer alla säger massa mitt huvud kommer snart SPRÄNGAS!!!! när jag kom hem gick jag och becka till affären fort sen stack jag hem , kollade film och städade lite inatt åt jag chips höhö ;D




Idag (söndag) vaknade jag med skiiiit varmt och skönt vääder oooooh .... ^^ 22grader ute jag fog nästan .... så jag tog en skön dusch , tog lite mat och bytte lakan sen åkte jag till hjälle jag trodde lull skulle komma det gjorde hon inte men jessi kom vi snackade lite i solen sen satte vi oss på en filt och skulle ha det skönt men näääää då pajja min tandställning jag har panik gillar inte detta , jag måste skynda mig till tandläkaren imorgon om dom kan ... :( sen skolan och på kvällen BLÅVITT med malle och natta sen alla andra ;D;D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?